Israel Osteopathy

אוליבר גורדון  English

מומחה לכאבי גב ופרקים – אוסטאופת מוסמך

דוא"ל: oliver@israelosteopathy.com

טל: 054-987-7589

אוסטאופתיה בישראל

Osteopathy in Israel

אוסטאופתיה בישראל

Osteopathy in Israel

אוליבר גורדון English

מומחה לכאבי גב ופרקים – אוסטאופת מוסמך

דוא"ל: oliver@israelosteopathy.com

טל: 054-987-7589

איזה השפעה שמרה כיור על התינוק?

כמה תינוקים מתמודדים טוב עם אפילו כיור מאוד חמור ודחיסה, ומרוצה ושמחה.  לאחרים שזה סיפור שונה, והם יכולים להציג מיגוון של בעיות:

לבכות, תינוק עצבני בוכה, תינוק עצבני מרוגז, צריך להיות מנודנד לישון.  מעדיף להיות מובא.

נמק : התינוק יכול להיות לא נוח, עם קונסטאנטה מרגישה של לחץ בראש.  זה יותר גרוע עשוה על ידי הלחץ הנוסף על הראש כאשר שוכב.

תינוק של קשיים של ההאכלה לוקחת זמן רב להאכיל ומישהו מאכילת מתאחדה לתוך הבאה.  הוא \ שהיא יכולה להיות ” מלא רוחות ” מגיש.

נמק : האכלה קשה ומתעייפת בגלל לחצים מכניים דרך הראש, פנים וגרון.  העצבים ללשון יכולים להיות מורגזים כ/כפי שהם יוצאים מהגולגולת, שעושה למצוץ קשה.

מחלה, קולס ומסובבת העלאה בחזרה של חלב בין מאכיל, תקופות פעילות של האריך לבכות בגלל קולס ומסובב.  לעיתים קרובות יותר גרוע בערב.

נמק : העצב לבטן מורגז כ/כפי שזה יוצא מהבסיס של הגולגולת, שמקלקלת עיכול.  הסרעפת יכולה להיות מודגשת או עיוותה, שבהמשך מתפשרת שניהם עיכול והיכולת של הבטן לשמור את התוכן שלו.

ישן שינות של תינוק של ההפרעות לרק תקופות קצרות, ויכול לישון קטן ביום ( או לילה ). שובלים לרעש הכי חלש.  נמק : המתח על הכיסוי הקרומי המלא עצמות של הגולגולת מחזיק את מערכת עצבים של התינוק במדינה ערנית באופן עקשני.

הילד גדל כמו הילד גדל, ההשפעות של כיור שמור יכול להוביל לבעיות אחרות.  הבא הכי שכיח, אבל זה בהחלט לא רשימה ממצה.

זהומים כיור שמור ולידה לחץ לוקח את המחיר שלו על רזרבות הגוף, וגם מריק את מערכת החיסון.  זה עוזב ילדים יותר פגיע לכל סוגים של זהום.

זהומי אוזן זהומי אוזן חוזרים, לאט לאט נעשים יותר תדירים. הפסד לשמיעה, מוביל ל” דבק אוזן “.

נמק : דחיסת לידה שמורה בתוך ובסביבות העצמות של האוזן מעכב ניקוז זורמי מהאוזן, גורמת התפתחות עניה של סינוסי האוויר באוזן, וחלקית או שלמה חוסמת של השפופרת של יאסטאצ’יאן.

זהומים מעולם לא לגמרי ברורים, עוזבים פגיעות לזהום הבא ומערכת חיסון מורקת.

סינוסים ופה עקשני של הפסקה קצרות הבעיות.  תמיד חסם או נוזלת.  אחר כך, זה מרבה את הסיכוי של ווארכרווודינג של השיניים.

נמק : גידול מקולקל וניקוז של הסינוסים ועצמות של הפנים בגלל דחיסת כיור שמורה.

בעיות התנהגותיות ולומדות ריכוז עני של הקשיים, קבועות מקרטעות, קושי יושב עדיין, היפראקטיביות. ” פרפר ” סוג של ילד שעף מדבר אחד לבא.

נמק : המשך של חוסר המנוחה כ/כפי שתינוק צעיר.  דחיסת כיור שמורה עושה להם לא נוחה במיקום אחד ליותר מדי ארוכה – שנעשה הרגל יוצר.  דחיסה חמורה יכולה לשנות תבניות נורמליות של ללמוד במוח.

כאבי ראש, כואבים וכאבי ראש כאבים מתחילים גיל 78. כאבי גדילה.  פגיעות להקעות או כאבים אחרים וכאבים.

נמק : כיור שמור יכול למקד תחומים של לחץ בגולגולת, כ/כפי שהמפרקים המלאי עצמות ( שלבים ) של הגולגולת יוצרת בבסביבות הגיל של 7 8 שנים. מתחים של פוסטאראל עושים תחומים אחרים של הגוף יותר פגיעים להתאמץ ומוגיעים.

פגיעות קצרת לזהומי חזה. החמרה של כל מעלות של קצרת מעדינה לחמורה.

נמק : דחיסת כיור שמורה יכול להחריף נטיה לקצרת.  עופרות חיסון מוורדות כלליות ליותר זהומי חזה.  אחרי זהומים, החזה נשאר מתוח והצלעות לא חוזרות לפונקציה מלאה, מחריפות נטית חולה קצרת.  טיפול של וסטאופאטיך לשחרר לחצי לידה ועוזר לשפר פונקצית חזה לעיתים קרובות מועיל בלהקטין את התדירות וחמרה של קצרת תוקפת.

Scroll to Top